34th RG World Championships 07-13.2015, Stuttgart(Ger)

Модератори: kik, Anna, аврора, philsider

Re: 34th RG World Championships 07-13.2015, Stuttgart(Ger)

Мнениеот didona » Вто Сеп 15, 2015 10:31 pm

Това е част от коментара на една потребителка от италианския форум - TheLeananSidhe, която е присъствала в залата. Някой може ли да преведе първата част, която е оцветена в синьо, защото автоматичният превод е доста неразбираем. Доколкото схващам, тя е разочарована от някакви негативни коментари във Фейсбук относно композициите на нашия ансамбъл:

"....
Concorso generale a squadre: io tutta l'ingiustizia drammatica di cui si è parlato non la vedo, purtroppo l'Italia ha fatto un più che umano errorino: questo non toglie nulla al valore immenso della squadra. E' semplicemente una cosa che può succedere.
La Russia, che purtroppo ha un programma ben lontano dai miei gusti (cerchi e clavette ha un lungo passaggio che con la musica proprio non c'entra, ad esempio), ha fatto benissimo: le ragazze fanno cose strepitose con gli attrezzi e sono in quasi tutte le difficoltà grandiose (non amo sempre il loro giro in penché come forma, ma per il resto nulla da dire).
La Bulgaria ha altrettanto meritato la medaglia, gli esercizi sono bellissimi e originali, dipinti in ogni passaggio sulla musica, e loro han fatto bene. Mi spiace che abbiano semplificato il finale dei nastri ma credo che come nel caso dell'Italia abbiano optato per un gioco "in difesa". Amo questa squadra e ancora una volta non mi ha deluso, e inviterei tutti coloro che su facebook hanno a commentato a sproposito di riguardare almeno trecento volte le due performance, definite "semplici e da bambine piccole", e di esplicitare tutti questi passaggi così facili che evidentemente io non vedo.:dry: Accanirsi contro la Spagna è oltremodo sciocco: la squadra spagnola è bella e forte, gli esercizi curati e le ginnaste talentuose. Hanno lottato anni per arrivare sul podio e, vuoi la complicità dell'errore italiano, vuoi il buon lavoro da loro eseguito, ce l'hanno fatta. Tanto di cappello, perchè si tratta di una squadra di tutto rispetto.
In quanto al ricorso italiano, ripensandoci trovo che Maccarani abbia fatto bene a farlo, dopotutto non rischiava di scendere dal podio, quindi diciamo che in quel momento non aveva nulla da perdere e potenzialmente tutto da guadagnare. Ho sperato tanto che il punteggio venisse alzato ma effettivamente era difficile, è stato un enorme dispiacere per le ragazze vedere piuttosto di quanto è stato abbassato. Devo dire che, nell'eventualità di una medaglia italiana, avrei sì gioito infinitamente, ma mi sarebbe dispiaciuto per la Spagna. Sicuramente sarebbe stato folle fare ricorso su un punteggio alto come quello di cerchi e clavette, non credo che Maccarani farebbe mai al mondo una cosa simile!!!!
Poi, ho apprezzato moltissimo Giappone, Cina e Israele: Giappone e Cina hanno un programma davvero bello (in particolare i nastri di entrambe le squadre) e le ragazze sono pulitissime e precise, che belle! Israele ha un programma che calza a pennello: musiche e passi ritmici perfetti per le ragazze frizzanti e dinamiche della squadra. E' vero che forse non fanno nulla di così eccezionale, ma il risultato è piacevole e quasi sempre molto pulito e ordinato.
Bielorussia: brutta gara, accidenti. Il programma di quest'anno proprio non mi piace, se non per le collaborazioni sempre meravigliose che fanno. Disastro ai nastri :(
Ucraina: mi piacciono i 5 nastri, non apprezzo del tutto cerchi e clavette: globalmente hanno un po' pasticciato.
Credo che al di sotto di queste squadre il livello cali, benchè ci siano molti, e dico davvero molti, esercizi belli e puliti.

Finali di domenica: beh, che colpo al cuore! L'Italia si è davvero riscattata. la finale ai nastri è stata superlativa, hanno fatto credo la migliore esecuzione della stagione, e questo era un oro davvero meritato. E ai nastri, poi, proprio l'esercizio "maledetto"! Pulite, musicali, intense: davvero una performance eccezionale, e davvero un'emozione enorme. Abbiamo pianto come disperate all'uscita del punteggio!!!!! C'è da dire che l'esercizio è proprio bello, costruito splendidamente. Mi dispiace solo che abbiano modificato un po' il pezzettino a terra. E' tutto un susseguirsi di movimenti, senza pause e sempre e comunque con una forte aderenza musicale.Bello, bello bello.
La Russia si è fregata con quella bellissima originalità finale, che si è letteralmente smontata. Poi per il resto hanno fatto un'esecuzione superba, e questo credo dia ancora più valore alla medaglia italiana: meritata e combattuta davvero a livelli altissimi.
Sporcature ahimè per i meravigliosi nastri bulgari, con traiettorie proprio imprecise. L'esercizio ai nastri più bello della stagione per me resta questo, non cambio idea.
Belli i nastri spagnoli, che dispiacere per la ginnasta che si è fatta male. Forse perchè eravamo proprio circondate dal tifo spagnolo, quindi l'atmosfera era carica, ma ho trovato l'esercizio davvero toccante, dal vivo molto più che in tv: loro sono cinque Rodriguez a livello di interpretazione, davvero carismatiche e intense.
Poi bellissimi i nastri cinesi, che raffinatezza, e belli anche quelli giapponesi ed israeliani. Insomma, mi è piaciuto tutto. Livello strepitoso, poi.

Finale cerchi e clavette: beh io credo che finalmente questa sia stata una finale giocata da tutti al massimo delle forze. In questo momento non riesco a ricordare davvero se tra le migliori qualcuno abbia fatto errori! In poche parole nessuno ha potuto trarre vantaggio dagli errori degli altri!
L'esercizio che ho preferito in assoluto è stato quello delle italiane, è strepitoso, e il fatto che riescano poi a fare quello che fanno su una musica così veloce e difficile è indice di un lavoro superlativo di Emanuela. In effetti credo che nella composizione degli esercizi misti lei abbia una marcia in più!!!! Secondo esercizio preferito: Bulgaria. Devo dire la verità, il solo che non ho apprezzato è stato quello della Germania.

Ho scritto tantissimo, scusatemi!!! ma sono ancora troppo troppo euforica!
Viva il team Italia e viva soprattutto il tifo sano! L'italia è una squadra sensazionale ma anche le altre lo sono, ed è bellissimo così! Non mi piace sentire il discorso di una giuria giusta nelle finali e ingiusta nell'all around, questo svalorizza in primis le ginnaste. Nelle finali hanno vinto perchè sono state le migliori! E' così che deve essere!!!!!!!!"
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот didona » Вто Сеп 15, 2015 10:34 pm

Тетичка, благодаря за разказа и за всичко, което агитката направи за момичетата ни в Щутгарт! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот mamag » Вто Сеп 15, 2015 11:07 pm

didona написа:Това е част от коментара на една потребителка от италианския форум - TheLeananSidhe, която е присъствала в залата. Някой може ли да преведе първата част, която е оцветена в синьо, защото автоматичният превод е доста неразбираем. Доколкото схващам, тя е разочарована от някакви негативни коментари във Фейсбук относно композициите на нашия ансамбъл:

"....

La Bulgaria ha altrettanto meritato la medaglia, gli esercizi sono bellissimi e originali, dipinti in ogni passaggio sulla musica, e loro han fatto bene. Mi spiace che abbiano semplificato il finale dei nastri ma credo che come nel caso dell'Italia abbiano optato per un gioco "in difesa". Amo questa squadra e ancora una volta non mi ha deluso, e inviterei tutti coloro che su facebook hanno a commentato a sproposito di riguardare almeno trecento volte le due performance, definite "semplici e da bambine piccole", e di esplicitare tutti questi passaggi così facili che evidentemente io non vedo.:dry:

ето превода:

"Българките също си заслужиха медала, съчетанията са красиви и оригинални, и са поставени и в най-малкия детайл, следвайки музиката, и те се справиха добре. Съжалявам, че са опростили финала на ленти, но вярвам че, както и при италианките, са избрали опцията на игра „в защита“. Обичам този отбор и за сетен път те оправдаха моите очаквания и не ме разочароваха, и приканвам всички, които направиха критични коментари във Фейсбук, да преразгледат и сравнят поне още триста пъти двете съчетания,които определиха като „елементарни и като за малки момичета“, и да обяснят подробно всички тези прости елементи и движения, които аз явно не виждам."

В края на поста си /оцветено в синьо/ казва също, относно финалите на бухалки и обръч, че второто и любимо съчетание е нашето. Любимо и е това на италианките, разбира се, единственото, което не е харесала, е било това на германките.

didona, може ли линк към този форум? Благодаря!
Аватар
mamag
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот didona » Вто Сеп 15, 2015 11:19 pm

:evil: Mamag, много благодаря за превода!!! Просветна ми след полубезсмислената преводна каша, която ми предостави Bing. Ето линк:

http://www.beatricevivaldi.com/ginnastica_ritmica/
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот mamag » Вто Сеп 15, 2015 11:34 pm

didona написа::evil: Mamag, много благодаря за превода!!! Просветна ми след полубезсмислената преводна каша, която ми предостави Bing. Ето линк:

http://www.beatricevivaldi.com/ginnastica_ritmica/

Моля :)
И аз благодаря за линка, позачетох се в темата за световното. Писали са и за Неви и Мария:
-Vladinova è veramente migliorata tantissimo! Ha pulito molto le difficoltà (nei fouettè non si sposta di un millimetro!) ed è diventata molto costante! Finalmente viene riconosciuto anche il valore della bulgaria (in generale)..
-Mateva invece è rimasta ai livelli dell'anno scorso.. poco costante e spesso sporca nelle difficoltà... giustamente è "retrocessa" come seconda ginnasta bulgara.. secondo me comunque ci sarà lotta interna per andare alle Olimpiadi..

превод: Владинова наистина много е напреднала. Изчистила е доста трудностите (във фуетето не мръдва и на милиметър) и е станала много стабилна. Най-накрая и България да е призната (по принцип)...Матева обаче е останала на нивото от миналата година, не много стабилна и нечиста при трудностите...и логично отстъпи назад, ставайки втората българска гимнастичка...според мен, обаче, ще има борба в отбора за ОИ.
Аватар
mamag
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот didona » Вто Сеп 15, 2015 11:54 pm

Mamag, благодаря отново! :) :evil: За Неви и Мария вече го бях прочела и сега установявам, че съм схванала общия смисъл на казаното. Този коментар е от друга потребителка, която също като TheLeananSidhe много харесвам. Във всеки форум си имам любимци, чиито мнения не пропускам и чета/превеждам. В испанския форум също е много интересно и се пише много, но там автоматичните преводи са най-зле и рядко разбирам за какво точно иде реч :?
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот mamag » Сря Сеп 16, 2015 12:06 am

didona написа:Mamag, благодаря отново! :) :evil: За Неви и Мария вече го бях прочела и сега установявам, че съм схванала общия смисъл на казаното. Този коментар е от друга потребителка, която също като TheLeananSidhe много харесвам. Във всеки форум си имам любимци, чиито мнения не пропускам и чета/превеждам. В испанския форум също е много интересно и се пише много, но там автоматичните преводи са най-зле и рядко разбирам за какво точно иде реч :?

Интересно пишат :) много са детайлни и поетични в описанията си :D
На няколко места видях как се радват на Пажава, явно е всеобща любимка.
Аватар
mamag
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот XF135 » Сря Сеп 16, 2015 10:38 am

Не бива да се взимат много навътре, все пак сме конкуренти - нормално е да не ни харесват италианките
XF135
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот didona » Сря Сеп 16, 2015 12:44 pm

Мимето рядко говори пред журналисти, но винаги ми се струва много искрена:

"Искаше ми се друг завършек на състезанието. Както си го представях всяка вечер като заспивах. Щом си затворех очите и си представях сълзи от щастие на Kiss and Cry. Явно Господ така е решил", каза Мария Матева след участието в Щутгарт.

"Човек никога не знае лошия късмет от колко по-лош го е стасил. Това състезание вече мина и остава за гърба на всяка от нас. Може само да ме мотивира повече за следващата година. Очертава се една жестока подготовка със завладяващи композиции и страхотни музики, които ще се стремим да се видят възможно най-бързо на състезанията в изработен вид. Пожелавам успех на всички класирали се на Олимпийските игри в Рио, но да не се успокояват, че съм завършила назад в класирането на това състезание
"

А и Неви отбеляза един голям плюс в моите очи, когато разговаряше с Боряна Тончева по време на ансамбловото състезание. Тя много деликатно вмъкна името на Мария, когато каза, че заслужено е в десетката и че нейното място е там, както и това на Мария. :D
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот didona » Сря Сеп 16, 2015 1:09 pm

XF135 написа:Не бива да се взимат много навътре, все пак сме конкуренти - нормално е да не ни харесват италианките

Да, не бива. Но във Фейсбук прочетох, че коментарите по италианската тв не са били особено любезни по отношение на нашия ансамбъл. А когато такъв нелюбезен тон се зададе по тв, не можеш да очакваш той да няма отзвук и сред зрителите. Затова все пак е хубаво, че коментиращите по българската телевизия спазват винаги добрия тон, макар и да предполагам, че не винаги са изцяло искрени. Като знам, че дори им се ядосвах за примирението, с което приемат оценките на нашите по време на световното, представям си на мен колко щеше да ми е трудно да съм на тяхното място :shock: :lol:
Аватар
didona
Олимпийски шампион
Олимпийски шампион

Мнениеот veda » Сря Сеп 16, 2015 1:12 pm

Всички момичета са невероятни - добре възпитани, трудолюбиви и красиви! :evil:
България има нужда от повече такива положителни герои и достойни млади хора.
Респект, госпожо Робева!
Аватар
veda
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот XF135 » Сря Сеп 16, 2015 2:20 pm

http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=48959 - операция на какво, някой знае ли? Много е мистериозна тази контузия на Мария...
XF135
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот SleepingBeauty » Сря Сеп 16, 2015 2:43 pm

...
Последна промяна SleepingBeauty на Сря Сеп 16, 2015 2:59 pm, променена общо 1 път
Аватар
SleepingBeauty
Gymfan
Gymfan

Мнениеот geri1117 » Сря Сеп 16, 2015 2:44 pm

Аз от самото начало си мисля, че не става дума за контузия, а за някакъв си неин личен здравословен проблем. Каквото и да е било, силно се надявам да не е много сериозно и да е отминало вече. Нямам търпение за следващия сезон. Мисля, че и Неви, и Мария тепърва много ще ни радват.
Съмнява ме да става дума за въпросното изкривяване, ако беше от това, нямаше да може да си прави скоковете на тази амплитуда и нямаше да успее да се възстанови за един месец без тренировки. Пък и като цяло мисля, че няма какво повече да го коментираме. Тя е голяма жена и сама може да взема решенията, които засягат здравето ѝ, няма нужда някой да гласува и т.н.
Аватар
geri1117
Световен шампион
Световен шампион

Мнениеот loter » Сря Сеп 16, 2015 2:49 pm

SleepingBeauty написа:
XF135 написа:http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=48959 - операция на какво, някой знае ли? Много е мистериозна тази контузия на Мария...

Абе, май не чак толкова... Понеже не исках да пиша какво съм чула, реших да го пусна в търсачката и ако нещо излезе, просто да дам линк... Оказа се доста просто, защото има инфо даже във форума:

Луда_Фенка написа:Ако моите коментари са отказали Моника, в което се съмнявам силно, надявам се някой да ги чете и по отношение на Мария Матева, защото, аз не знам какво искат нейното семейство и треньори от нея, но аз бих искала да се лекува това дете, а не да й се влоши изкривяването. Понякога наистина е лесно да се пише в Интернет, но я си представете, ако ние всички бяхме треньорски щаб и стояхме в една зала и гласувахме заедно решенията, как бихте се почувства ли, ако някой каже, "Моля, тези, които смятат, че Мария Матева трябва да тренира на пълни обороти, въпреки тежкото си гръбначно изкривяване, да вдигнат ръка." Бихте ли вдигнали ръка? Защото тогава не важат недомлъвките и обясненията от рода на, ама тя живее с баба си, ама Федерацията може и да не знае, Илияна знае ли, Деспа какво си мислела и т.н.

Това мнение откога е??? Защото Луда_Фенка доста отдавна не пише във форума. А не е хубаво да постваш такава информация, ако не си сигурна, а просто чула-недочула отнякъде.
Аватар
loter
Модератор
Модератор

ПредишнаСледваща

Назад към Състезания 2015